De afgelopen jaren ontvingen we bij Buro Foss vaak dezelfde vragen via de mail, chat en telefoon over onze werkwijze als Google AdWords bureau. Vragen die we ons heel goed kunnen voorstellen. Daarom hebben we ze nu eens verzameld in dit blog. We beloven dat we ze nog een vaste plek op de site gaan geven!

Google AdWords uitbesteden of zelf doen?

Google Adwords is één van de populairste online marketing activiteiten. Google AdWords is effectief, meetbaar en levert ontzettend snel resultaat op. Als je Google AdWords zelf wilt beheren dan zijn er verschillende cursussen die je kunt doen om te leren hoe je zo goed mogelijk met AdWords werkt.

Maar het beheren van Google AdWords is ook een specialistisch vakgebied. Het kost veel tijd om bij te blijven met alle nieuwe features en strategieën die Google continu ontwikkelt. Het is een full-time job om veranderingen door te voeren, te analyseren en optimaliseren.

Ben jij een marketeer of eigenaar van een onderneming met te weinig tijd? Besteed Google AdWords dan uit aan een vakspecialist, zoals een AdWords bureau.

Wat doet een AdWords bureau?

Een AdWords bureau zorgt ervoor dat het Google AdWords budget zo efficiënt mogelijk wordt besteed. Door AdWords campagnes te beheren, te meten, te analyseren en te optimaliseren zorgt de specialist voor een zo maximaal mogelijk rendement.

Hij of zij zet diverse AdWords campagnes in om jouw doelgroep in de diverse fases van de customer journey te bereiken.

Zijn jullie Google Partner?

Buro Foss is Google Partner. Google Adwords is immers onze specialiteit. Je kunt ons inzetten voor Search advertising, Google Shopping, Display advertising en Video advertising.Daarnaast zijn we ook Bing Ads én Google Analytics gecertificeerd. En bezitten we de Facebook Blueprint.

Werken jullie met uurtarieven?

Wij beheren en optimaliseren AdWords campagnes voor vaste prijzen per maand en werken dus niet met een uurtarief. Onze maandtarieven zijn helder beschreven op onze website. Je weet dus elke maand waar je aan toe bent omdat deze tarieven vast staan.

Hoe is jullie werkwijze als AdWords bureau?

Buro Foss is een kleinschalig bureau en hebben een persoonlijk 1 op 1 contact met onze klanten. Wij werken maximaal voor 10 klanten per specialist zodat we onze beloften waar kunnen maken:

1. Volop tijd en aandacht voor jouw campagnes
2. Goede bereikbaarheid
3. Eén vast contactpersoon om mee te overleggen en ‘sparren’
4. Uitgebreide rapportages op maat met 100% inzicht in onze activiteiten voor jouw campagnes

 

Wil je meer weten over onze diensten als Google AdWords specialist? Lees dan verder of neem contact met ons op.