AdWords uitbesteden?

Beheer je Google AdWords nu zelf, maar wil je graag kunnen focussen op je business? Wil jij Google Adwords uitbesteden aan een specialist die dagelijks jouw campagnes beheert. En het beste resultaat uit jouw campagnes behaald? Of wil jij juist gaan beginnen met Google AdWords maar heb je zelf geen kennis van zaken? Heb je AdWords op dit moment uitbesteed, maar ben je daarover niet tevreden? Lees dan snel verder over onze aanpak!

Vaak vragen mensen zich af waar ze nu op moeten laten bij het uitbesteden van Google AdWords. ‘Iedereen zegt dat ze heel goed zijn en kunnen zorgen voor meer bezoekers, maar hoe weet ik nu of dat zo is?’. Het antwoord is simpel vinden wij. Ten eerste kun je zien of een bureau of specialist AdWords gecertificeerd is. Daarnaast kan je navragen voor welke klanten ze nu Google AdWords beheren. Ik kan het zelfs aanraden om bijvoorbeeld een referentie op te vragen. Je kunt daarnaast ook letten op de kosten die gevraagd worden voor het beheer, maar vooral wat jij er dan voor terugkrijgt. En tot slot: Een persoonlijke klik is natuurlijk ook fijn!

AdWords uitbesteden aan Buro Foss

Het beheren en optimaliseren van Google Adwords is een vak apart. Kies je ervoor om Adwords uit te besteden aan Buro Foss, dan ben je verzekerd van optimaal resultaat. Buro Foss is Gecertificeerd Google Partner.

Google AdWords wordt steeds complexer door functionaliteiten die elkaar in hoog tempo opvolgen. Denk bijvoorbeeld aan Google Shopping, dynamische remarketing en RSLA. (Remarketing voor zoekadvertenties). Wij werken dagelijks met al deze onderdelen binnen Google AdWords. Doet Google een AdWords update? Dan kijken wij direct of deze toepassing zorgt voor extra voordelen voor onze klanten.

Door onze jarenlange expertise en ervaring zorgen wij ervoor dat er prestatieverbeteringen worden bereikt. Wij gebruiken daarvoor alle mogelijke functionaliteiten binnen AdWords. Buro Foss heeft geen tientallen medewerkers, sterker nog, we zijn een klein bureau in ontwikkeling. Daardoor hebben we extra aandacht en tijd voor onze klanten. Je hebt daardoor ook altijd een vast contactpersoon. We merken dat onze klanten dat ook fijn vinden.

Voor iedere klant zetten wij een AdWords strategie op. Dit doen we op basis van de doelstellingen en mogelijkheden binnen de branche en het beschikbare budget. Is de doelstelling leadgeneratie, meer verkopen of branding? AdWords is in te zetten voor al deze doelstellingen.

Google AdWords meetbaar maken

Buro Foss is tevens specialist in Google Analytics. Dat betekent dat bij ons AdWords pas start als we je Google Analytics hebben gekoppeld aan je Google AdWords account. Wij willen namelijk precies weten wat de resultaten zijn en de bijdrage van AdWords (direct of indirect) aan jouw omzet. Wij gebruiken Google Analytics en Google AdWords allebei voor het samenstellen van onze uitgebreide maandelijkse rapportages.

Wat kost het inhuren van een AdWords specialist?

Onze AdWords prijzen zijn marktconform en helder in wat je hier voor terugkrijgt. We hanteren een transparante verdeling tussen het AdWords mediabudget (‘klikkosten’) en onze kosten (uren die we maken voor management, optimalisatie en rapportage). Bekijk onze AdWords pakketten om te zien wat je hiervoor allemaal krijgt.

We bieden daarbij alle AdWords diensten. Onze voorkeur is dat de we AdWords beheer je volledig uit handen nemen. Dan kunnen we ook de verantwoordelijk nemen voor de prestaties van de campagnes. Je wordt frequent op de hoogte gehouden (wekelijks) en ontvangt onze AdWords rapportages elke maand. Je hebt er geen omkijken meer naar.

We zijn officieel Adwords Certified Partner. Dit betekent dat Google ons vertrouwt, we de benodigde certificeringen hebben en we serieuze praktijkervaring hebben.

Onze certificeringen:

  • Basisbeginselen van Adverteren
  • Advanced Search
  • Google Shopping
  • Google Analytics

AdWords uitbesteden

Wil jij ook aan de slag met Google AdWords? En wil jij AdWords uitbesteden aan een partij met verstand van zaken? Neem dan contact op. Ben je benieuwd hoe jouw campagnes er voor staan? Doe dan bij ons een AdWords Check.