Bing adverteren
Buro Foss is een officieel geaccrediteerd binnen Bing Ads. Om deze accreditatie te kunnen behalen hebben onze specialisten het “Accredited Professional program” doorlopen waarbij er maximale kennis is opgedaan over de advertentiemogelijkheden van Bing. Deze accreditatie en kennis stelt ons in staat om advertentie campagnes in de zoekmachine Bing op te starten en te optimaliseren, waardoor je maximaal rendement behaalt met je advertentiebudget.
Adverteer in Google én Bing
Adverteren in Bing biedt diverse voordelen. We zetten ze hier op een rijtje:
- De concurrentie is op Bing veel minder groot. Dit komt omdat toch nog steeds erg veel bedrijven Bing Ads niet zo interessant vinden. Het is nieuw en dus weten adverteerders nog niet wat het kan brengen. Doordat de concurrentie minder aanwezig is op Bing, is dit een ultieme kans voor iedere adverteerder die nu wél de stap waagt.
- Lagere kosten op Bing. Dit gaat natuurlijk volledig hand in hand met de geringere concurrentie waarmee je te maken hebt op Bing. Bij veel van onze klanten zien wij een goedkopere kosten per klik in vergelijking met Google AdWords.
- Groter bereik via Bing: Zonder veel last van concurrentie, kan het online bereik met circa 5-10% vergroot worden voor een relatief lage prijs vergeleken met Google.
Wat we doen als Search advertising specialist
- Bing account account inrichten,
- Bing koppelen aan Google Analytics,
- Bing campagnes opzetten,
- Bing campagnes beheren en optimaliseren
- Rapportages verzorgen waarin we laten zien hoe de campagnes in Bing presteren,
Wat kost het inhuren van een specialist
We zijn heel helder over de kosten. Wij werken niet met uur tarieven maar met duidelijke pakketten. We hanteren degelijke prijzen en zijn duidelijk in wat je hier voor terugkrijgt:
Waarom zou je ons inhuren als Bing specialist?
We hebben als bureau goede reviews. Wat ons anders maakt? Misschien onze persoonlijke benadering? Onze kennis en ervaring? Onze tevreden klanten? Of onze visie dat rendement uit het beheren van Bing en Google AdWords vanzelfsprekend moet zijn. Niet altijd bovenaan willen staan, maar rendement en resultaat van de campagnes, staan bij ons centraal.

Neem contact op